پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226564
خيلي مرا اذيت کردند/تيم ملي فوتسال نان صداقتش را خورد
تاریخ انتشار : 1395/07/13 09:31:06
نمایش : 1168
سرمربي تيم ملي فوتسال گفت: اين تيم نان صداقتش را خورد و در جام جهاني نتيجه گرفت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد ناظم‌الشريعه پس از بازگشت تيم ملي فوتسال به ايران گفت: کار ما انجام وظيفه مقابل اين ملت غيور بود و هر کاري کنيم کم است. خدا را شکر مي‌کنم که اين محبت را به ما کرد و به نظرم اين بچه‌ها خيلي کار کردند و اين تيم هم نان صداقتش را خورد.

وي درباره حاشيه‌ها گفت: ديگر چه چيزي بگويم؟ بهتر است که آدم با صداقت صحبت کند و حداقل من اگر هم صادق نباشم، سعي مي‌کنم صادقانه رفتار کنم. من را در يک سال گذشته خيلي اذيت کردند، اما فکر مي‌کنم اکنون تعداد مخالفان خيلي کم شده باشد و مي‌بينيم که ديگر افرادي نيستند که مصاحبه کنند.

سرمربي تيم ملي فوتسال افزود: فوتسال ما از نظر فني خيلي خوب است و در دوره‌هاي قبلي هم اينطور بوده است. شما به سال 2008 نگاه کنيد که اگر وحيد شمسايي و محمدرضا حيدريان را هم کنار بگذاريم، مي‌بينيد که چه ستاره‌هايي در تيم ملي بودند. هاشم‌زاده، طاهري و... تمام ستاره‌هايي که در دوره‌هاي قبلي به تيم ملي کمک کردند. ما در اين دوره هم بازيکنان خوبي داشتيم که از نظر فني توانايي بالايي داشتند، اما براي افتخار آفريني بايد به اين بازيکنان توجه شود.

ناظم‌الشريعه در خصوص مشکلات کف‌پوش سالن‌هاي فوتسال و البته البسه تيم ملي که در جام جهاني هم حاشيه‌ساز بود، گفت: اين مشکلات بايد حل شود و اگر رفع نشود، ديگر اين موفقيت‌ها تکرار نمي‌شود. بايد به فکر فوتسال باشيم و براي آن امکانات فراهم کنيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا با تيم ملي فوتسال ادامه همکاري مي‌دهد يا نه، خاطرنشان کرد: قرارداد من تمام شده، اگر بگويند بمان مي‌مانم و اگر بگويند، برو مي‌روم.

سرمربي تيم ملي فوتسال در واکنش به اين مسئله که خودش دوست دارد بماند يا برود، گفت: هيچ‌کس دوست ندارد سرمربي تيم ملي نباشد و همه مي‌خواهند اين مسئوليت را به عهده بگيرند. براي من هم افتخاري است و اگر بخواهند بمانم، بايد برنامه‌ريزي خوبي براي موفقيت تيم ملي داشته باشيم.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html